FANDOM

Toyotama
El Toyotama és l'equip que s'enfronta al Shohoku en la primera ronda del campionat nacional. És un equip valorat amb el nivell "A". Quan l'ex-entrenador Kitano va presentar la tàctica 80% atac i 20% de defensa per a l'equip Toyotama, l'equip va millorar i es van convertir en el número 1 d'Osaka i més tard, fins i tot, van arribar als quarts de final del Campionat Nacional. Tothom va aplaudir al seu estil de Contraatac Ràpid. L'escola va invertir molts diners al club de bàsquet i va exigir millors resultats. 
Toyotama 3

Els jugadors sorpresos de que l'entrenador Kanehira els escridasés

Quan Kitano no podia complir amb les altes expectatives, el van acomiadar. Minami i Kishimoto, tots dos grans admiradors de Kitano i les seves tàctiques, va seguir jugant amb l'estil contraatac ràpid. No tenen cap respecte pel nou entrenador en absolut. L'entrenador Kanehira escridassa a Minami i Kishimoto fart de el seu despreçi cap a ell. Finalment l'equip amb un Minami amb la moral alçada gràcies a seu retrobament amb l'ex-entrenador Kitano consegueix remontar una mica, però, ja era massa tard. 

TàctiquesEdit

Tres

Trident d'atac del Toyotama

La seva tàctica és l'us de el contraatac ràpid. Aquesta estratègia també és la raó per la qual els 3 primers anotadors del districte d'Osaka són tots jugadors Toyotama (Minami, Kishimoto i Itakura). En els jocs de districte i districte finals Toyotama aconseguit més de 100 punts cada joc.Ells no depenen d'un jugador de puntuació que fa que sigui difícil per defensar-los. Com aquest equip juga amb contraatac ràpid, la seva velocitat i resistència no ha de ser subestimada. una gran cantitat de faltes brutes, la provocació i empènyer quan el jugador està tirant són els trucs bruts que els jugadors Toyotama acostumen a utilitzar. Capità Minami és un gran jugador, es tant bo en atac com en defensa.També és bo en l'anàlisi del joc i reconèix facilment el jugador estrella del oponent. No obstant això, les seves ganes de guanyar el va posar en el camí equivocat: Va lesionar Rukawa a propòsit per tal d'eliminar el millor jugador de Shohoku , però en Rukawa se'n va sortir fins i tot amb un ull nomès.

Punts feblesEdit

Els jugadors (i fins i tot els seus fans) són persones molt rudes que fan cas omís a tots. Tenen molt mal geni i encara que la provacació sempre es començat per ells, no aguanten que el oponent els provoqui. Ells poden perdre la calma fàcilment. Que els jugadors siguin tant grollers i violents entre si, fà que l'esperit d'equip sigui dolent. La manca d'un bon centre és un problema en aquest equip. Ells estaven tenint un moment molt difícil de defensar les dues persones majors de Shohoku (Akagi i Rukawa). Juguen amb una defensa del 20%, pel qual la seva defensa és molt feble. Ells creuen que no és un problema, ja que només necessita anotar més dels punts que obtenen en contra. Aquesta és una tàctica perillosa quan coneixes equips equilibrats com Kainan i Shohoku, que té una defensa decent i un arsenal d'habilitats ofensives. Tant Shohoku (a la 1 ª meitat) i Daiei Gakuen utilitzen una estratègia amb la qual es va desaccelerar el ritme de tot el joc per desactivar els atacs ràpids. Tots dos equips van tenir èxit, de manera que l'única estratègia de Toyotama es pot trencar.

ComponentsEdit

Toyotama

Jugadors del Toyotama

-Tsuyoshi Minami: Aler capità de l'equip. 3er any. Dorsal #4

-Minori Kishimoto: Aler-Pívot. 3er any. Dorsal #5

-Daijiro Itakura: Base. 2on any. Dorsal #6

-Kyohei Yajima: Escolta. 3er any. Dorsal #7

-Mitsuaki Iwata: Pívot. 3er any. Dorsal #8

-Teruo Ookawa: 1er any. Dorsal #14

-Kitano: Ex-entrenador de l'equip, al que tots els jugadors li tenen molt apreci.

-Kanehira: Nou entrenador encarregat de substituir al gran Kitano, és despreciat per Minami i Kishimoto.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori