FANDOM

Takenori Akagi
Akagi.jpg
Informació

Nom japonès:

赤木武則

Edat:

17 anys

alçada:

1,97m

pes:

90kg

Afilació:

Shōhoku

Dorsal a la samarreta:

4

Posició:

Pivot

Aniversari:

1 Abril

Marca de Sabates:

Converse

Doblatge català:

Àlex Messeger

En Takenori Akagi (赤木武則) és el capità de l'equip. Se'l considera un dels millors pivots del país i un dels millors estudiants de la seva classe. És també el germà gran de la Haruko.

AparençaEdit

PersonalitatEdit

El seu somni és guanyar el campionat nacional. La seva determinació es mostra en el partit contra el Kainan, on va jugar tot i una greu lesió al turmell.

RelacionsEdit

Hanamichi SakuragiEdit

En Hanamichi l'anomena "El Goril·la". Cada vegada que en Hanamichi comet algun tipus d'infracció o quan el seu comportament no és el correcte, tant als partits com als entrenaments, l'Akagi li clava un cop al cap com a càstig, encara que també hi ha situacions en què arriba a reconèixer el seu progrés.

Kiminobu KogureEdit

HabilitatsEdit

HistòriaEdit

Curiositats Edit

Casquinyoli!.jpg

Un dels numerosos cops que li dona a en Hanamichi

  • És considerat un estudiant model.
  • És l'únic titular que no s'ha ficat en una baralla real, tot i que ha utilitzat la força física contra els seus propis jugadors per mantenir-los a ratlla.
  • També és un dels pocs personatges que aguanta un cop de cap d'en Hanamichi.
  • La beca que la Universitat Shintai li va oferir va ser anul·lada ja que no va arribar a quarts de final del campionat nacional (es va quedar als vuitens), i aleshores l'Akagi ha de realitzar els exàmens corresponents per aconseguir entrar.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori