FANDOM

En el partit pel segon lloc, i per la segona plaça al Campionat Nacional, el Ryonan comença novament molt fort, i de la mà del seu "Big-three" agafa avantatge de fins a 11 punts. Gràcies a en Mitsui però (que recobra l'esperit anotador), la diferència al descans acaba estant de només 6 punts: 26-32. A la segona part, en Rukawa entre en escena i comença a anotar molts de punts. En Sendoh del Ryonan (rival natural d'en Rukawa), també va a la seva i equilibra la balança. Llavors, es produeix el factor clau del partit: el pívot Uozumi del Ryonan comet la quarta falta davant d'en Sakuragi, i l'entrenador no té més remei que asseure'l a la banqueta per a reservar-lo. Això ho aprofita el Shohoku per a carregar al joc a la pintura, on la superioritat de l'Akagi és manifesta. A falta de poc temps, la diferència al marcador és abismal favorable al Shohoku: 59-44. El retorn de l'Uozumi a la pista, i el caràcter lluitador d'en Sendoh, retornen l'equilibri a la pista. L'avantatge del Shohoku però, és massa gran, i tot i l'intent de remuntada, finalment, gràcies a un triple d'en Kogure i a una gran esmaixada d'en Sakuragi, el Shohoku tanca el partit al seu favor: 70-66.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori