FANDOM

Shohoku!

L'equip de bàsquet del Shohoku

L'Institut Shohoku és una escola pública localitzada a la Prefectura de Kanagawa. El seu equip de bàsquet és el focus de Slam Dunk. L'equip de bàsquet del Shohoku l'entrena Mitsuyoshi Anzai, al qual l'ajuda la mànager Ayako. Durant molt de temps s'ha considerat que l'equip del Shohoku no era cap rival perillós i estava format per un sol home, el capità Takenori Akagi. No és fins que l'Akagi està al tercer any de l'institut que això comença a canviar, entren nous jugadors amb bon potencial a l'equip (Kaede Rukawa, Hanamichi Sakuragi) i el Shohoku es comença a tornar un rival perillós.

AnzaiAyako

L'entrenador Anzai i l'Ayako

Gràcies a la seva unió entre els jugadors, la força del seu atac, l'agilitat i la gran defensa, el Shohoku es converteix en un gran equip i aconsegueix anar al campionat nacional amb només una sola derrota (contra el Kainan). Tot i ser els representats subcampions de Kanagawa, se'ls classifica com un equip de classe C.

La seva major debilitat és que no tenen jugadors suplents amb prou habilitat per substituir als titulars si fos necessari i com a resultat d'això confien plenament en el seu onze inicial. Per axiò en Kogure és el primer suplent al que sempre recurreixen cada vegada que li pasa alguna cosa a algun dels titulars.

Components Edit

Titulars
Els 5 del Shohoku

Titulars del Shohoku.

Takenori Akagi: Té el número quatre a l'esquena. És el capità de l'equip i juga de pivot. Pertany a la categoria Senior.

Hanamichi Sakuragi: Té el número deu a l'esquena. La seva posició és la de aler-pivot. Pertany a la categoria de novat.

Kaede Rukawa: Té el número onze. La seva posició és la de aler. Com en Sakuragi també és un novat dins el Shohoku encara que ell ha jugat anteriorment al bàsquet.

Hisashi Mitsui: Té el número catorze. Pertany a la categoria Senior. I la seva posició és d'escorta.

Ryota Miyagi: Té el número set. Pertany a la categoria Junior. Juga de base.

Suplents

Th 68769 suplentesshohoku 122 795lo

Alguns dels suplents, a la banqueta.

Kiminobu Kogure: Té el número cinc a l'esquena. És el subcapità de l'equip i ocupa les pisicions exteriors d'escorta i d'aler. Pertany a la categoria de Senior.

Yasuharu Yasuda: Té el número sis i pertany a la categoria Junior. Sol jugar de base o d'escorta.

Kentaro Ishii: Té el número dotze i ocupa la posició d'ala.

Satoru Kakuta: Té el número nou i pertany a la categoria Junior. Ocupa la posició de pivot.

Satoru Sasaoka: Té el número tretze i ocupa el lloc d'ala.

Tetsishi Shizoaki: Té el número vuit i ocupa la posició d'escorta.

Toki Kuwata: Té el número quinze. I ocupa la posició de base.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori