FANDOM

Ryota Miyagi
Ryotamiyagi.jpg
Informació

Nom japonès:

亮太宮城

Edat:

16 anys

alçada:

1,68m

pes:

59kg

Afilació:

Shōhoku

Dorsal a la samarreta:

7

Posició:

Base

Aniversari:

31 Juliol

Marca de Sabates:

Converse

Doblatge català:

Ramon Hernández

És el base de l'equip. Està enamorat de l'Ayako, la mànager de l'equip, raó per la qual s'uneix a l'equip.

Té una actitud molt desafiadora, cosa que l'havia fet involucrar-se en moltes baralles en el passat, fins que va acabar a l'hospital, per això s'afegeix a l'equip més tard que en Sakuragi i en Rukawa.

És el jugador més baix de l'equip, però també el més ràpid i àgil, i té una gran capacitat de salt i dribbling, essent les fintes el seu punt fort. Aviat destaca com un dels millors bases de l'estat de Kanagawa, competint d'igual a igual amb algunes llegendes de la regió com Kenji Fujima (del Shoyo) i Shinichi Maki (del Kainan).
Amb la foto de l'Ayako.jpg

Ryota mirant la foto de l'Ayako.

Es forma una gran amistat entre en Sakuragi i ell degut a les similituds entre ells: els dos tenen una personalitat conflictiva i són sempre rebutjats per les noies, però no supera el rècord de carbasses d'en Sakuragi. Quan comença el campionat d'hivern es converteix en el nou capità rellevant a l'Akagi que ha hagut de deixar l'equip pels estudis.

Curiositats Edit

Pendiente.png

Amb l'arracada.

  • Es diu que hi ha un historia darrere de la seva arracada, potser relacionada amb l'Ayako.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori