FANDOM

  • Títol original: Slam Dunk: Zenkoku seisha da! Sakuragi Hanamichi omoete
  • Llançament: 20 d'agost de 1994.
  • Duració: 46 minuts aproximadament.

El Shohoku juga contra el Tsukubu. Aquest partit és el decisiu per a veure quin dels dos equips és el que es classificarà per a jugar contra el Shoyo. Abans del partit, Hanamichi coneix a un dels jugadors de Tsukubu, Nango, el qual s'enamora de Haruko. Després, tenen un petit altercat verbal del com surt una aposta: El qual guanyi el partit es queda amb l'amor de Haruko. El partit comença amb un Shohoku que comet molts errors i que no pot neutralitzar la pressió que exerceix l'altre equip. El capità de Tsukubu, Godai, és un gran tirador de tres punts, el que dóna moltíssims problemes al Shohoku. Després entra a jugar Hanamichi i dóna un gran impuls a Shohoku gràcies als seus rebots. En una de les lluites pel rebot en què Hanamichi es va enfrontar a Godai, aquest li comet una falta i comença a reclamar-li a l'àrbitre, el que causa la seva expulsió per falta tècnica. Segueix el partit i Hanamichi segueix sent el rei dels rebots, però just quan anava a fer l'últim que li faltava per a batre un veritable rècord, comet la seva cinquena falta i és expulsat del joc. Encara així Shohoku guanya el partit 111-79, sent els quals classifiquen per al següent partit contra Shoyo.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori