FANDOM

  • Títol original: Slam Dunk: Sakuragi Hanamichi donata desuka?
  • Llançament: 12 de març de 1994
  • Duració: 30 minuts, aproximadament.

Shohoku té un partit amistós amb la preparatòria Takezono. En aquesta preparatòria es troba Oda, la super estrella d'aquest equip. Hanamichi coneixia a Oda ja que ells van anar a la mateixa escola secundària, però es transformen en rivals des que Yoko (actual nòvia d'Oda) es va convertir en la carbassa número 50 del Hanamichi ja que estava enamorada de l'altre noi que pertanyia al club de bàsquet d'aquesta escola secundària. Abans del partit, Hanamichi té una baralla amb Oda, aquest últim li diu que no jugui més bàsquet ja que és un insult que algú practiqui aquest esport sense saber de què va, cosa que fa enfadar molt a Sakuragi. Just quan anava a començar una baralla a cops, Yoko els interromp i els diu que deixin de barallar-se. El partit transcorre amb en Hanmichi desconcentrat, però després de rebre el suport de Haruko, aconsegueix ser més útil per a l'equip, deixant a un Oda impressionat en veure les veritables habilitats de Sakuragi i que s'adona que el bàsquet no és només un joc per a Sakuragi. Misteriosament no surt en cap part de l'OVA el resultat final del partit, només se sap que Shohoku guanya per tres punts de diferència.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori