FANDOM

Kicchou Fukuda
Fukuda
Informació

Nom japonès:

福田

Edat:

16 anys

alçada:

1,88m

pes:

80kg

Afilació:

Ryônan

Dorsal a la samarreta:

13

Posició:

Ala-Pivot

Marca de Sabates:

Power forward

Curs

2n Secundària

Doblatge català:

Ramon Canals

En Kicchou Fukuda (福田 ) és un aler-pivot molt bo amb l'habilitat d'anotador. No té un molt bon tir de llarga distància, però és molt hàbil quan es va cap a la cistella. Grans defensors com en Mitsui són els únics capaços d'aturar-lo.

AparençaEdit

Personalitat i relacionsEdit

Ell vol jugar molt al bàsquet i vol ser tan fort com en Sendoh.

HabilitatsEdit

HistòriaEdit

No era un jugador molt bo en la secundària (d'acord amb en Jin que el coneix des de llavors), però es va desenvolupar com un gran aler pivot. Gràcies a la seva capacitat d'anotació Sendoh va tenir l'oportunitat d'intentar jugar en la posició de base.

Fukuda1

Fukuda.

La seva capacitat de defensa és feble i pot ser explotada fàcilment. Té una mena de rivalitat passant amb Sakuragi des de la primera vegada que es coneixie , quan en Hanamichi estava deprimit per la pèrdua davant del Kainan, i era prop d'una pista de bàsquet on Fukuda estava practicant.

L'entrenador del Ryonan Moichi Taoka va veure potencial tant en Fukuda com en Sendoh a partir de quan es van unir a l'equip. No obstant això, com Fukuda encara estava verd, Taoka sovint li criticava i en canvi, lloava a en Sendoh. Fukuda però, va resultar ser molt sensible. Com a resultat, en un partit d'exhibició del Ryonan, Fukuda va "explotar" i va atacar a en Taoka. Aquest incident va donar lloc a una suspensió de tots els partits fins al torneig . Per tant no juga en el partit de pràctica contra Shohoku i no es veu fins que el Ryonan juga contra el Kainan. Possiblement a causa de totes les grolleries amb les que ha estat tractat, Fukuda vol ser respectat i lloat.

Curiositats Edit

Rukawa i Fukuda

Rukawa i Fukuda.

  • Es posa a plorar quan el públic l'aplaudeix i anima al partit contra el Kainan.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori