FANDOM

El primer partit de la Lliga Final, enfronta el campió defensor, el Kainan, contra l'equip revelació de la temporada, el Shohoku, que després de deixar enrere al Shoyo, ha demostrat ser també un dels grans favorits. Des del primer minut, la igualtat és la nota predominant. La gran línia exterior del Kainan (formada per jugadors com en Maki, en Jin, en Kyota i en Miamatsu), es veu compensada per la superioritat de l'Akagi i en Sakuragi a la pintura. L'Akagi es torça el turmell i ha de ser substituït. Llavors però, quan la cosa sembla complicar-se pel Shohoku, apareix en Rukawa i amb una sèrie de gran accions empata el partit abans del descans: 49-49. L'Akagi reapareix a la segona part, i tot just sortir posa l'equip al davant amb una gran esmaixada. La verdadera força del Kainan però, encara no ha arrencat. En Maki, el millor jugador de Kanagawa (i potser el millor base del país), es carrega l'equip a les esquenes i comença a controlar el joc. A més a més, el jugador més anotador de Kanagawa, en Jin, comença a encistellar sense parar. Això permet al Kainan agafar un cert avantatge al marcador. El Shohoku però no està disposat a rendir-se, i de la mà dels punts d'en Rukawa i dels rebots d'en Sakuragui, segueix estant dins del partit. En un últim minut d'infart, en Sakuragui esmaixa un rebot ofensiu, deixa el Shohoku a només dos punts, i treu la falta personal d'en Maki. Falla expressament el tir lliure perquè l'Akagi agafi el rebot i puguin empatar. En Mitsui (que fa un dels pitjors partits de la temporada, i es veu clarament superat per en Jin) erra el llançament exterior, i tot i que en Sakuragi torna a capturar el rebot, s'equivoca en la passada, i el Kainan s'endú la victòria: 88-90.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori