FANDOM

A l'altre partit, el Kainan té l'opció de tancar la classificació pel Campionat Nacional i de proclamar-se pràcticament campió de Kanagawa, si derrota al Ryonan. Aquests però, guiats pel potencial ofensiu d'en Sendoh, en Fukuda i l'Uozumi, comencen molt forts el partit i arriben a tenir fins a 15 punts d'avantatge. Poc a poc però, el Kainan va posant les coses al seu lloc i apreta el marcador. A la segona part, comença una nova exhibició de llançaments d'en Jin. Per acabar de rematar-ho, l'Uozumi és expulsat tontament per 5 faltes personals. Això fa que fins i tot la línia interior del Kainan (formada per en Takasago i en Mutou) es mostri superior, i el Kainan es posi al davant. Llavors apareix en Sendoh, l'estrella del Ryonan, que no està disposat a rendir-se. Amb una sèrie de bones accions finals, aconseguix forçar la pròrroga a la desesperada. Al temps extra però, la superioritat física del Kainan es fa evident i, finalment, la victòria no se'ls hi escapa, per un resultat final de: 89-83.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori