FANDOM

Jun Uozumi
Uozumi.jpg
Informació

Nom japonès:

魚住純

Edat:

18 anys

Alçada:

2,02m

Pes:

90kg

Afilació:

Ryônan

Dorsal a la samarreta:

4

Posició:

Pivot, capità

Curs:

3r Secundària

Doblatge català:

Enric Serra Frediani

En Jun Uozumi (魚住純) és el capità i pivot del Ryonan i l'etern rival de l'Akagi, encara que la seva rivalitat es presenta només a la pista, ja que en la realitat es tracten amb respecte, i l'Akagi el considera millor a ell.

AparençaEdit

Personalitat i relacionsEdit

HabilitatsEdit

HistòriaEdit

Va començar com un jugador amb lla seva alçada com a única qualitat física, així que era constantment ridiculitzat i assetjat pels seus companys, que l'anomenaven Big Jun.
Rei de les mones.jpg

L'Uozumi com el "rei de les mones"

L'entrenador del Ryonan, en Moichi Taoka, el va animar a seguir jugant, i amb el temps es va convertir en un pivot temible. És considerat com un dels principals pivots de Kanagawa. No obstant això, el seu temperament i manca de control en situacions de joc crítiques ha donat lloc a greus conseqüències per al seu equip en més d'una ocasió.

Rep el malnom de "Rei dels goril·les" gràcies a en Sakuragi. Quan el Ryonan va ser eliminat a la final del campionat estatal, decideix deixar el bàsquet i seguir els passos del seu pare, convertint-se en cuiner.

Curiositats Edit

  • Quan l'Akagi va quedar desanimat al ser superat en el partit contra el Sannoh, l'Uozumi va ser l'únic capaç d'animar-lo.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori