FANDOM

Hisashi Mitsui
Hisashi
Informació

Nom japonès:

久三井

Edat:

17 anys

alçada:

1,84m

pes:

70kg

Afilació:

Shōhoku

Dorsal a la samarreta:

14

Posició:

Escolta

Aniversari:

22 maig

Marca de Sabates:

Asics

Doblatge català:

Ramon Henández

En Hisashi Mitsui (久三井 ) és un dels jugadors titulars del Shohoku. Va ser dels primers en incorporar-se a l'equip, juntament amb en Takenori Akagi i en Kiminobu Kogure.

AparençaEdit

Personalitat i relacionsEdit

HabilitatsEdit

La seva especialitat són els tirs de tres punts.

HistòriaEdit

Era el jugador estrella en el seu col·legi de secundària, però en ingressar a Shohoku, en un partit d'entrenament es lesiona greument el genoll esquerre. A causa d'això anirà a l'hospital on haurà de fer repòs per un llarg temps, però Mitsui abans que acabés el seu repòs s'escapa per anar als entrenaments on es lesiona per segona vegada i va anar a l'hospital de nou. A causa d'aquesta lesió es perd el campionat regional el que el frustra molt al punt que es renega del bàsquet i es torna un jove rebeld. Passa dos anys sense jugar, i de sobte torna al gimnàs per barallar-se amb els de l'equip de bàsquet perquè amb això es suspengui el partit.

Ryota i Hisashi

Miyagi i Mitsui

D'aquesta manera van anar a perjudicar Miyagi (un dels integrants de l'equip amb el qual estava enemistat). Van barallar-se i va haver molta sang. Després l'entrenador Anzai va entrar al gimnàs i en Mitsui, al retrobar-se amb ell, es veu commogut i decideix tornar al bàsquet. Cal destacar que el Professor Anzai i en Mitsui es coneixien des d'abans, en un partit que l'equip de Mitsui anava perdent, quedaven pocs segons i el seu equip anava perdent per 2 punts, i en això la pilota es va per un servei lateral en el qual el professor Anzai i Mitsui tenen l'oportunitat on creuar unes paraules i el professor li diu la frase més famosa de Slam Dunk, "No deixis mai de tenir esperences, perquè quan et rendeixes s'acaba el partit noi". Llavors en Mitsui va seguir el consell i es va esforçar al màxim fins al final i va aconseguir la victòria amb un tir de tres punts. Aquest fet va marcar la seva vida.

Curiositats Edit

  • Encara que no es noti porta dents postisses, li falten algunes del davant a causa de la baralla amb en Miyagi.
    Sdv9ch73p038

    Mitsui provant-se les dents.

  • El seu principal rival es en Soichiro Jin del Kainan, molt conegut també pels seus tirs de tres punts.
  • La cicatriu que té a la barbeta se la va fer en Ryota.
  • En Sakuragi l'anomena Michi.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori