FANDOM

Hanamichi Sakuragi
Hanamichi
Informació

Nom japonès:

桜木花道

Edat:

16 anys

alçada:

1,88m

pes:

83kg

Afilació:

Shōhoku

Dorsal a la samarreta:

10

Posició:

Alà-pivot

Aniversari:

1 Abril

Marca de Sabates:

Nike Air Jordan

Doblatge català:

Marc Zanni

En Hanamichi Sakuragi (桜木花道) és el protagonista de la sèrie. Pertany a l'equip de l'Institut Shohoku. Es considera a si mateix "un geni" i "el pròxim capità de l'equip".

AparençaEdit

PersonalitatEdit

És un estudiant de secundària agressiu i una mica problemàtic, que per culpa del seu difícil caràcter i la seva mala reputació és rebutjat constantment per les noies, arribant a un total de 50 rebutjos.

RelacionsEdit

Kaede RukawaEdit

Des del mateix moment en que va saber que en Rukawa és el noi que li agrada a la Haruko que va començar a odiar-lo.

Haruko AkagiEdit

Takenori AkagiEdit

HabilitatsEdit

Al llarg de la història en Sakuragi evoluciona notablement com a jugador de bàsquet i esdevé un dels pilars de l'equip. Al principi destaca simplement per la seva intensitat en el joc, fruit de la seva alçada, potència, velocitat i capacitat de salt. Així en un bon principi la seva tasca principal consisteix a capturar rebots. Ofensivament, els seus recursos es limiten a saber fer entrades a cistella (sense un 100% d'encerts) i a fer esmaixades. Partit a partit, però, va millorant, acabant sent segurament el jugador més complet del Shohoku. Així doncs, a les seves habilitats rebotejadores i intimidatòries, hi suma la capacitat de llançar tant des de sota la cistella com des de fora, convertint-se així en un recurs ofensiu més per al Shohoku. A més a més, també adquireix capacitats de fer fintes de tir. D'aquesta manera, al final de la sèrie ens trobem amb un excel.lent rebotejador que és tot intensitat en defensa i un jugador molt útil en atac gràcies al seu llançament i capacitat de salt.

HistòriaEdit

L'última noia que el va rebutjar ho va fer en favor d'un jugador de bàsquet (l'Oda), de manera que en Sakuragi odia el bàsquet i tot el que hi té a veure. Tot canvia, però, quan Haruko, una noia de la qual s'enamora a l'instant, li pregunta si hi juga. És llavors quan Sakuragi decideix unir-se a l'equip de l'institut Shohoku. Des de bon principi manté una relació d'odi amb en Kaede Rukawa, ja que la Haruko confessa estar-ne enamorada.

Sakuragi vs. Rukawa

Rivalitat amb en Rukawa.

Curiositats Edit

Soc el millor!

"Soc un geni!"

  • Es va rapar els cabells perquè es considerava culpable de que el Shohoku haguès perdut contra el Kainan.
  • Posa molts malnoms als persontges, com per exemple "gori" a l'Akagi i "rei de les mones" a l'Uozumi.
  • Va fer un entrenament intensiu de 20.000 tirs en una setmana.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori