FANDOM

Akira Sendoh
Sendoh001
Informació

Nom japonès:

仙道彰

Edat:

17 anys

alçada:

1,90m

pes:

79kg

Afilació:

Ryônan

Dorsal a la samarreta:

7

Posició:

Aler, escorta, base

Marca de Sabates:

Avia CMB

Curs

2n Secundària

Doblatge català:

Jaume Villanueva

L'Akira Sendoh (仙道彰) és l'estrella del Ryonan. Sol ocupar la posició de base malgrat la seva alçada.

AparençaEdit

Personalitat i relacionsEdit

Té un caràcter afable i no es pren res massa seriosament ni molt a la lleugera, pel que la seva despreocupació inspira confiança al seu equip.

HabilitatsEdit

" Ser un jugador estrella no es nomès algú que guanya en un 1 contra 1. Un As té moltes armes, l'atac es nomès una manera.

"

                        -En Sendoh a en Kaede Rukawa.

Se'l considera un prodigi. Les seves habilitats no només són superiors a les dels jugadors del seu equip, sinó també a les de la major part dels jugadors del país.

Ja al principi, gràcies al seu joc de cames, la seva precisió i rapidesa, es va convertir en el màxim anotador del Ryonan. Aquell any es va adonar al no haver pogut dur al seu equip als nacionals, que una estrella no és algú que fa punts sol, sinó algú en qui recau tota la confiança del equip, i per tant algú que ha d'ajudar i animar als seus companys amb les seves jugades. Per tant, en el seu seu segon any d'institut, va millorar les seves assistències.

Tir en suspensió

Tir en suspensió

Cal destacar que és un jugador amb un gran repertori de tècniques, en les que trobem algunes tan complexes com: les fintes, les esmaixades i els tirs en suspensió.

Tot i la seva alçada de 190 cm, el seu joc de cames és molt bo, i això el permet driblar als oponents a grans velocitats, deixant aquests entrere en la defensa dels contraatacs, i completa llibertat sota cistella.

Com a habilitat individual, és curiós com és capaç de regular la seva concentració durant un partit. Molts jugadors asseguren que els partits contra equips fluixos, no se'ls pren seriosament, però no seria la descripció de les seves accions. Com bé va explicar en Kogure en el partit amistós contra el Ryonan, en Sendoh és capaç de regular la seva concentració depenent del rival amb qui es troba, com més fort és el seu rival, més es concentra i per tant més milloren les seves habilitats, fent-lo així un jugador imprevisible i perillós.

Per últim, l'habilitat que el va dur a ser capità de l'equip rere la retirada de l'Uozumi, no va ser pas el seu talent per anotar, sinó la sang freda que mostra durant els partits i fa que juntament amb les seves grans assistències, la posició de base, sigui la posició ideal per a ell. Així doncs, aquesta sang freda, el permet analitzar les situacions i donar ordres de manera clara, precisa i calmada a l'equip, cosa que els inspira confiança. Una qualitat d'un gran capità i dirigent de joc.

HistòriaEdit

En Sendoh, és un jugador procedent de la prefectura de Tokyo. Quan va arribar a l'institut batxillerat, es va mudar a Kanagawa i es va inscriure a l'institut Ryonan. Aviat va demostrar els seus dots com a jugador, amb els que es va guanyar el respecte d'amics i companys, i amb els que es va fer renom a la prefectura gràcies al seu debut al torneig intercol·legial al seu primer any d'institut. Aquell mateix curs, es va convertir en el màxim anotador del seu equip, ja que les seves jugades eren individualistes, un aspecte a destacar, ja que a en Rukawa se'l sol comparar amb en Sendoh de primer any.
Rukawa i Sendoh

Rivalitat amb en Rukawa.

Ja l'any següent, rere haver-se format com a jugador de preparatòria, en Sendoh, es va començar a aficionar a fer assistències i driblatges increïblement coordinats amb cada un dels seus companys d'equip, fent així de la posició de base, una posició ideal per a ell tot i la seva altura de 190 cm. D'aquesta manera va demostrar que no només era un anotador increïble, sinó també un gran assistent, convertint-se doncs, en el seu segon any, en un dels millors jugadors de tota la prefectura de Kanagawa, entrant en el 5 ideal del torneig intercol·legial.

Finalment, després de que el Ryonan quedi el·liminat i per tant no pugui representar a la prefectura de Kanagawa al nacional, com es costum, els de 3r curs, l'Uozumi i l'Ikegami, es retiren, deixant l'equip a les mans d'en Sendoh, convertint-lo en el capità per la seva capacitat de lideratge, la seva sang freda davant de situacions adverses, el seu talent i la confiança que inspira als seus companys i l'entrenador.

Curiositats Edit

  • Li agrada la llimona i pescar.
  • Reemplaça a l'Uozumi com a capita després de que ell i l'Ikegami deixen l'equip.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori